16. dubna 2015
Integrovaný bezpečností systém Dominus Millennium dokáže ve vašem objektu zajistit zabezpečení na té nejvyšší úrovni, a také současně umožňuje vytvořit přístupový a docházkový systém. Připravili jsme přehled možností, jak evidovat docházku.
Systém Dominus Millennium nabízí docházkové klávesnice MP4 a také moderní dotykové panely MP5 . Tyto dvě technologie obsahují integrovanou čtečku karet a umožňují tak zaměstnanci jednoduše evidovat příchody do práce a následně odchody. Dále také nabízí možnost editovatelných důvodů odchodu, jako jsou lékař, služební cesta, dovolená, nemoc a další.
Klávesnice mohou také pracovat v režimu, kdy od 08:00 do 10:00 se přiložení karty zaznamená jako příchod a opětovné přiložení karty mezi 16:00 – 17:00 se zaznamená jako odchod bez nutnosti něco vybírat.
Komunikace docházkových programů a ústředny Dominus Millennium probíhá za pomocí síťové karty PNET .
Tento software od slovenské společnosti CGC a.s. umožňuje vizualizovat a ovládat připojené technologie od různých výrobců, jejichž seznam se neustále rozšiřuje. Aktuálně nabízí možnost integrace více než 120 systémů PZTS, CCTV, EPS, EKV a dalších. Pro menší aplikace se doporučuje využít verzi SBI EASY , kterou lze modulárně dle požadavků projektu rozšiřovat. Tato verze umožňuje evidovat docházku až 400 uživatelů. V případě požadavku na větší počet zaměstnanců lze využít velké verze SBI .
Dle nastavených oprávnění umožňuje systém zaměstnancům vstupovat do plánovacího kalendáře, kde svého zaměstnavatele žádají o dovolenou. Kompetentní zaměstnanec jim pak může tento požadavek potvrdit nebo zamítnout. Stejně tak je zde možné ruční i automatické schvalování přesčasů.
Docházkový systém je velmi variabilní, takže jej lze upravit na základě požadavků zákazníka. Systém může například automaticky přidávat obědovou přestávku, v případě pozdního příchodu může zaznamenat absenci nebo upozornit na nedodržování bezpečnostních přestávek.
Další zajímavostí je virtuální terminál, který umožňuje zaměstnancům ručně doplnit událost, že jsou v práci nebo na služební cestě. Typickým příkladem může být práce z domu, tzv. home office. Zaměstnanec se tak nemusí prokázat svou kartou v práci, ale pohodlně se skrze webové rozhraní přihlásí ke svému účtu, kde celou operaci provede.
Systém umožňuje řadu exportů dle definovaných filtrů a jednotlivé přehledy a výstupy lze propojit se mzdovými systémy.
Další alternativou, jak evidovat jednotlivou docházku zaměstnanců u systému Dominus Millennium, je docházkový program BETA . Ten na základě záznamů o příchodech a odchodech do/ze zaměstnání vyhodnocuje odpracovanou dobu zaměstnanců. Modul docházky navazuje na modul kontroly vstupu Alfa . Nad stejnou databází zpracovává docházkové transakce evidované docházkovými terminály systému Dominus Millennium. Dle počtu zaměstnanců je nutné zakoupit licence pro 50, 100, 200, 300, 500, 1000, 2000 osob.
Chcete se dozvědět více o možnostech evidence docházky pomocí systému Dominus Millennium? Kontaktujte nás, rádi vám poradíme.
Chcete být informováni o zajímavostech a novinkách v oboru bezpečnostních technologií? S naším newsletterem vám nic neunikne.
Propojení GSM komunikátoru a systému Dominus Millennium
Elektronické
zabezpečovací systémy jsou dnes již standardně vybaveny GSM
komunikátory, které dokáží předat poplachovou nebo poruchovou událost na
mobilní telefon. Podívejte se na výhody propojení komunikátoru Gemino 4
a bezpečnostního systému Dominus Millennium.
Dominus Millennium se vám přizpůsobí
Ústředny Dominus Millennium jsou vyráběny a vyvíjeny v České republice a díky tomu jsou uzpůsobené požadavkům českých norem a přináší jedinečné řešení v dnešní době, kdy je kladen velký důraz na přizpůsobitelnost systému. Podívejte se s námi na konkrétní příklady.
MM2Term a monitoring teploty v objektu
MM2Term je modul na sběrnici systému Dominus Millennium, který umožňuje monitorovat pevně nastavené teploty v rozsahu -30 až +100°C. Podívejte se s námi na jeho využití.